Etichetele realizate prin transfer termic: un  instrument de marketing eficient

Etichetarea-ca-instrument-de-marketing

Ce reprezintă etichetele realizate prin transfer termic?

Etichetele realizate prin transfer termic oferă imagini clare, de înaltă calitate, extrem de rezistente. Printarea se realizează prin topirea cernelii pe bază de rășină sau ceară transferând-o pe etichetă cu ajutorul capului de printare. Odată topită, cerneala este absorbită de hârtie ceea ce îi asigură rezistența în timp. Pentru a obține etichete de calitate este foarte important ca ribonul folosit să fie selectat în funcție de tipul de material folosit.

Reflectă identitatea brandului tău!

Etichetarea este utilizată pentru ambalarea produsului și reprezintă deseori factorul de decizie în procesul de cumpărare. În marketing, un comerciant poate folosi eticheta pentru a transmite informații despre produs (unele solicitare prin reglementări legale), pentru a ajuta la identificarea mărcii companiei dar și pentru a-și poziționa produsul sau brandul.

Etichetarea produselor poate fi realizată într-o varietate de dimensiuni, materiale și forme. Ea joacă un rol cheie ca punct de afișare a produselor pe rafturi. Atunci când impactul vizual la raft nu este cel dorit, trebuie verificat modul în care designul etichetei poate ieși în evidență. Ce reprezintă compania? Cum se poate transmite povestea brandului cu ajutorul produselor etichetate? Cu cât mai multă atenție este acordată execuției etichetei, cu atât mai mulți oameni vor observa că firma este profesionistă, că face un efort suplimentar și că nu face rabat la calitate.

Modul în care etichetele sunt folosite creează sentimentul sau tonul mărcii companiei. Așadar, chiar și mici modificări de design în ceea ce privește forma sau culoarea etichetei pot ajuta semnificativ.

Produsele etichetate: cumpărături pe repede-înainte

În vremurile contemporane, timpul este prețios pentru consumator, astfel, acesta va prefera să achiziționeze un produs etichetat corespunzător, în detrimentul unui produs a carui etichetă nu îi oferă informațiile necesare pentru a lua o decizie de cumpărare. O etichetare corectă oferă de cele mai multe ori informații importante despre produs, informații pe care clientul nu are timp sau nu este dispus să le caute în altă parte.

Cum se face etichetarea corectă?

Procesul de etichetare se referă la procedura de alocare și afișare a informațiilor despre produs, cum ar fi numele mărcii, ingredientele, datele nutriționale, avertismentele și alte detalii relevante, pe ambalajul unui produs. Acesta asigură accesul consumatorilor la informații esențiale despre produs înainte de a lua o decizie de cumpărare.

Pentru un proces de etichetare eficient și de impact există mai mulți factori pe care trebuie să îi iei în calcul. Printre aceștia enumerăm:

  • Asumarea costurilor de realizare și producție a etichetelor, dacă ne dorim un efect pozitiv pe termen lung.
  • Conceptul și design-ul, aspecte ce țin de identitatea vizuală a fiecărui brand
  • Materia primă, printarea prin transfer termic poate fi folosită pe diverse tipuri de materiale precum: hârtie, o gamă largă de materiale sintetice, inclusiv metalizat, transparent, fluorescent, sidefat.

Desigur, informațiile menționate pe etichetă dar și poziționarea elementelor ce vor compune eticheta reprezintă factori cheie în realizarea acesteia. Eticheta vine în completarea ambalajului, ca atare acestea trebuie sa fie într-o relație complementară

5 avantaje ale etichetelor Zinta, realizate prin transfer termic:

  • Calitatea imprimării: Texte, imagini sau coduri de bare printate la o rezoluție înaltă
  • Durabilitate: Etichete pot fi folosite timp îndelungat
  • Diversitate: Pot fi printate aproape orice tip de imagini
  • Fiabilitate și costuri mici de întreținere: Comparativ cu imprimantele matrix, laser sau inkjet
  • Versatilitate: Permit printarea pe o varietate aproape nelimitată de materiale

Domenii de aplicabilitate:

Etichetele joacă un rol vital în multe industrii, contribuind la calitatea produselor, la siguranța consumatorilor și la identitatea mărcii. Printre acestea:

  • Retail
  • Logistică și transport
  • Producție
  • Sănătate și farma
  • HoReCa
  • Instituții publice

Fiecare industrie vine cu nevoi specifice dar și cu cerințe variate și din ce în ce mai exigente, ale consumatorilor. De aceea, sunt necesare soluții cât mai optimizate. Pentru a face o analiză mai detaliată a nevoilor companiei tale, lasă-ne un mesaj pe comenzi@zinta.ro și te vom contacta în scurt timp.